Activitats Extraescolars Curs 20-21 / Actividades Extraescolares Curso 20-21

Activitats Extraescolars Curs 20-21 / Actividades Extraescolares Curso 20-21

Us informem que en el mes de setembre hi haurà servei d’escola matinera (des de 7:30h, 7:45h, 8h o 8:30h) i d’activitats a les vesprades (de 15h a 16:30h o 17h). Aquests serveis començaran el 7 de setembre. Tots dos serveis, com en cursos anteriors, els prestarà l’empresa «Arco Iris» (www.arco-iris.es).

Us informarem pròximament a través dels canals de comunicació de l’AMPA (Telegram https://t.me/ampafgl i correu electrònic) sobre el procés d’inscripció.

Per a aquestes activitats, s’hauran de tenir en consideració les mesures de prevenció, higiene i promoció de la salut contra la Covid-19 establides conjuntament per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública i la Conselleria d’Educació, així com les mesures establides en el pla d’organització del centre publicat el 31 de juliol.

La resta del curs continuarà el servei d’escola matinera i hi haurà activitats extraescolars a les vesprades, no serà possible realitzar-les al migdia.

Les activitats extraescolars de la resta del curs es definiran al setembre, una vegada s’haja analitzat tota la informació sobre el funcionament del centre, les necessitats de les famílies i les possibilitats de les diferents empreses.

Recordeu que per a poder participar en les activitats i serveis que ofereix l’AMPA és necessari haver formalitzat la inscripció com a soci o sòcia per al curs 20-21 en el següent enllaç:

Formulari d’inscripció en valencià

El termini d’inscripció finalitza el 10 de setembre.

Us desitgem un feliç estiu.

—————————————————-

Os informamos que en el mes de septiembre habrá servicio de escuela matinal (desde 7:30h, 7:45h, 8h ó 8:30h) y de actividades por las tardes (de 15h a 16:30h ó 17h). Estos servicios empezarán el 7 de septiembre. Ambos servicios, como en cursos anteriores, los prestará la empresa «Arco Iris» (www.arco-iris.es).

Os informaremos próximamente a través de los canales de comunicación del AMPA (Telegram https://t.me/ampafgl y correo electrónico) sobre el proceso de inscripción .

Para estas actividades, se deberán tener en consideración las medidas de prevención, higiene y promoción de la salud contra la Covid-19 establecidas conjuntamente por la Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública y la Conselleria de Educación, así como las medidas establecidas en el plan de organización del centro publicado el 31 de julio.

El resto del curso continuará el servicio de escuela matinal y habrá actividades extraescolares por las tardes, no será posible realizarlas a mediodía.

Las actividades extraescolares del resto del curso se definirán en septiembre, una vez se haya analizado toda la información sobre el funcionamiento del centro, las necesidades de las familias y las posibilidades de las diferentes empresas.

Recordad que para poder participar en las actividades y servicios que ofrece el AMPA es necesario haber formalizado la inscripción como socio o socia para el curso 20-21 en el siguiente enlace:
 

El plazo de inscripción finaliza el 10 de septiembre.

Os deseamos un feliz verano.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.