Nuevo proyecto: aula mediambiental y huertos urbanos

Nuevo proyecto: aula mediambiental y huertos urbanos

Volem compartir amb vosaltres la creació d’un nou projecte del Federico García Lorca.

Molts de vosaltres sabreu que portem la idea de muntar un hort escolar urbà per moltes raons pedagògiques i mediambientals, per fi aquesta idea va a crear forma a través d’un aula mediambiental, en la qual ​tindrem​ a més d’un hort ​urbà escolar​​, un espai dotats de taules i bancs per a poder realitzar més activitats especialment relacionades amb aquesta àrea, però sense tancar l’espai a altres activitats.

Per açò el procés participatiu és fonamental, entenem que qualsevol espai és per a tota la comunitat educativa i per açò ha de créixer, ser utilitzada i cuidada per tota la comunitat educativa.

– Aquest divendres 10 de novembre tindrem la reunió amb els delegats de les classes per a presentar-los la proposta i demanar-los que transmeten i intervinguen en el disseny d’aquesta.

– Durant la setmana del 13 al 17 s’arreplegaran les seues propostes.
– La idea és realitzar el muntatge el dilluns 27 de novembre durant tot el dia de 9 h a 16:30h.A l’alumnat se li assignarà un horari perquè totes les classes intervinga en el procés pintant, decorant,etc.

Per al muntatge del mobiliari necessitem de la vostra col·laboració. Algunes famílies ja ens han comunicat la seua voluntat de participar, però ens agradaria que es fera una crida des de l’AMPA  i amb les famílies que puguen col·laborar fer una reunió prèvia el 20 o 22 de novembre per a organitzar el muntatge del dia 27.

Agraint la vostra col·laboració,

Una salutació

Equipe directiu.

Nota: per a qualsevol aclariment o suggeriment per favor comunicar-nos-ho via mail. Gràcies.​

 ————————————————————————————————————————————

 ​​Queremos compartir con vosotros la creación de un nuevo proyecto de Federico García Lorca.

Muchos de vosotros sabréis que llevamos la idea de montar un huerto escolar urbano por muchas razones pedagógicas y medioambientales, por fin esta idea va a tener forma a través de un aula medioambiental, en la cual ​tendremos​ además de un huerto ​urbano escolar​​, ​​un espacio dotados de mesas y bancos para poder realizar más actividades especialmente relacionadas con esta área, pero sin cerrar el espacio a otras actividades.

 Por eso el proceso participativo es fundamental, entendemos que cualquier espacio es para toda la comunidad educativa y por eso tiene que crecer, ser utilizada y cuidada por tod@s.

– Este viernes 10 de noviembre tendremos la reunión con los delegados de las clases para presentarles la propuesta y pedirles que transmitan e intervengan en el diseño de ésta.

– Durante la semana del 13 al 17 se recogerán sus propuestas.

– La idea es realizar el montaje el lunes 27 de noviembre durante todo el día de 9 h a 16:30h. Al alumnado se le asignará un horario porque todas las clases intervenga en el proceso pintando, decorando,etc.

Para el montaje del mobiliario necesitamos de vuestra colaboración. Algunas familias ya nos han comunicado su voluntad de participar, pero nos gustaría que se hiciera un llamamiento desde el AMPA y con las familias que puedan colaborar hacer una reunión previa el 20 o 22 de noviembre para organizar el montaje del día 27.

Agradeciendo vuestra colaboración,

Un saludo

Equipo directivo.

 Nota: para cualquier aclaración o sugerencia por favor comunicárnoslo vía mail. Gracias.​​

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.