21.02.2009 – EXCURSIÓ A PORTACOELI

21.02.2009 – EXCURSIÓ A PORTACOELI

arbre

Vine a plantar un arbre amb L’AMPA

Com a activitat extraordinària, l’AMPA ha preparat una excursió a Portacoeli (Sierra Calderona) per a totes les famílies del col·legi Federico García Lorca (està oberta a persones que no siguen del col·legi, com a antics alumnes, amics, familiars, etc).

L’excursió serà el dissabte 21 de febrer. Eixirem de València amb autobús a les 09:30, i tornarem a mitjan vesprada. Al matí, seguint les instruccions d’un tècnic forestal, cada persona plantarà un arbre. Per això, vos preguem porteu una xicoteta aixada per a cada dos o tres persones, així com una botella o cantimplora amb aigua. Després, menjarem junts en una àrea d’esplai (cada u ha de portar el seu picnic).

El preu de l’excursió és de 7 € per a adults i xiquets. Els xiquets socis de l’AMPA tenen gratis l’excursió. El preu inclou únicament l’anada i tornada amb autobús.

La inscripció es pot fer fins al divendres 13 de febrer, omplint la fitxa adjunta i ingressant l’import en el compte de La Caixa 2100-4079-58-2200041025. Heu de depositar la fitxa i una fotocòpia de l’ingrés bancari en la bústia de l’AMPA, situat enfront de consergeria. Vos preguem que feu la inscripció dins del termini, per a poder contractar l’autobús. No s’admetran inscripcions fora de termini.

En la nostra pàgina web (ampafgl.wordpress.com) trobareu informació sobre l’excursió. Vos suggerim que la visiteu.

Esperem que vos animeu a vindre, i passem tots un magnífic dia de camp.
………………………………………………..
Como actividad extraordinaria, el AMPA ha preparado una excursión a Portacoeli (Sierra Calderona) para todas las familias del colegio Federico García Lorca (está abierta a personas que no sean del colegio, como antiguos alumnos, amigos, familiares, etc).

La excursión será el sábado 21 de febrero. Saldremos de Valencia en autobús a las 09:30, y volveremos a media tarde. Por la mañana, siguiendo las instrucciones de un técnico forestal, cada persona plantará un árbol. Por ello, os rogamos traigáis una pequeña azada para cada dos o tres personas, así como una botella o cantimplora con agua. Después, comeremos juntos en un área de recreo (cada cual debe traer su picnic).

El precio de la excursión es de 7 € para adultos y niños. Los niños socios del AMPA tienen gratis la excursión. El precio incluye únicamente la ida y vuelta en autobús.

La inscripción se puede hacer hasta el viernes 13 de Febrero, rellenando la ficha adjunta e ingresando el importe en la cuenta de La Caixa 2100-4079-58-2200041025. Tenéis que depositar la ficha y una fotocopia del ingreso bancario en el buzón de la AMPA, situado frente a conserjería. Os rogamos que hagáis la inscripción dentro del plazo, para poder contratar el autobús. No se admitirán inscripciones fuera de plazo.

En nuestra página web (ampafgl.wordpress.com) encontraréis información acerca de la excursión. Os sugerimos que la visitéis.

Esperamos que os animéis a venir, y pasemos todos un estupendo día de campo.

Fitxa d’inscripció / Ficha de inscripción

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.