EXTRAESCOLARS (Avís important)

EXTRAESCOLARS (Avís important)

VOLEIBOL

Anem a obrir la possibilitat d’un segon grup de l’activitat a migdia, els dies dimarts i dijous. Per tant, si hi esteu interessats, quan feu la inscripció poseu en OBSERVACIONS si voleu el grup de dilluns-dimecres o el grup de dimarts-dijous. En qualsevol cas, per a que cada grup ixca cal un mínim de 18 inscrits.

Se va a abrir la posibilidad de un segundo grupo en la actividad, los días martes y jueves. Por tanto, si estáis interesados, cuando hagáis la inscripción poned en OBSERVACIONES si queréis el grupo lunes-miércoles o el grupo de martes-jueves. En cualquier caso, para que cada uno de los grupos salga adelante hace falta un mínimo de 18 inscritos.

SI TENS DIFICULTATS PER A FER L’INSCRIPCIÓ TELEMÀTICAMENT

Per a atendre aquelles famílies que tinguen dificultats per a fer telemàticament la inscripció en les activitats extra-escolars, estarem aquest divendres 22 de setembre a la biblioteca del col·legi, des de les 9:15 fins a les 10:15.

Para atender a aquellas familias que tengan dificultades para realizar telemáticamente la inscripción en las actividades extra-escolares, estaremos el viernes 22 de septiembre en la biblioteca del colegio, desde las 9:15 hasta las 10:15.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Follow

Te avisamos de cada post en este blog a tu dirección de email.

Únete a otros seguidores: